فراخوان ویژه: مشارکت در نظرسنجی کنکور و عدالت آموزشی

فراخوان ویژه: مشارکت در نظرسنجی کنکور و عدالت آموزشی

فراخوان دبیرخانه مقابله با فقر و نابرابری آموزشی در پی تاسیس کارگروه بررسی تاثیر معدل بر کنکور در وزارت آموزش و پرورش از معلمان، دانش‌آموزان، والدین و فعالان حوزه آموزش برای شرکت در نظرسنجی

به دستور وزیر آموزش و پرورش، کارگروه بررسی تاثیر معدل در این وزارتخانه آغاز به کار کرد.این اقدام در پی مباحث و نظرات متعددی که طی دو سال اخیر درباره مصوبه تأثیر قطعی معدل در کنکور مطرح شده، صورت گرفته است.هدف اصلی این کارگروه، جمع‌آوری نظرات کارشناسی و رسیدن به یک جمع‌بندی مناسب در این زمینه است. 

دبیرخانه مقابله با فقر و نابرابری آموزشی نیز ضمن استقبال از تاسیس این کارگروه، تلاش‌ نموده تا از طریق برگزاری یک نظرسنجی جامع نسبت به بازتاب گروه‌های ذینفع اقدام نماید.

لذا از معلمان، دانش‌آموزان، والدین و فعالان حوزه آموزش درخواست ‌می‌نماید در این نظرسنجی شرکت کنند و آن را به همکاران سایر رشته‌ها و گروه‌های دانش‌آموزی نیز ارسال نمایند. این مشارکت گسترده می‌تواند به کارگروه در ارائه پیشنهادات کارشناسی دقیق‌تر کمک کند.

اندیشکده مقابله با فقر آموزشی تشکیل این کارگروه و رویکرد مشارکتی آن را نقطه عطفی در سیاستگذاری آموزشی می‌داند، امید است نتایج حاصل از این بررسی‌ها، گامی مؤثر در جهت بهبود عدالت آموزشی و کاهش نابرابری‌ها در نظام آموزشی کشور باشیم.

لینک شرکت در  نظرسنجی:

https://forms.gle/9szQ7S89bTnzUTMs5

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *