کارگاه « آشنایی با مسائل آموزشی معلولین» ویژه خبرنگاران برگزار می‌شود

کارگاه « آشنایی با مسائل آموزشی معلولین» ویژه خبرنگاران برگزار می‌شود

 انجمن صنفی خبرنگاران استان تهران با همکاری دبیرخانه مبارزه با فقر و نابرابری آموزشی و چند موسسه مردمی دیگر کارگاه « آشنایی با مسائل آموزشی معلولین» ویژه خبرنگاران را برگزار می‌کند.

بدین ترتیب از خبرنگاران علاقه‌مند در سراسر کشور دعوت می‌شود که در این کارگاه آموزشی که روز 13 مهر ماه از ساعت 14 تا 19 برگزار می‌شود، شرکت نمایند.

لازم به توضیح است که سهیل معینی مدیرعامل انجمن باور، تهمینه موسوی مدیر گروه کادر درمانی دانشکده توانبخشی دانشگاه تهران، فاطمه مهاجرانی ریس کمیسیون بانوان جامعه خیرین مدرسه ساز و احمد میدری مدیرعلمی دبیرخانه مقابله با فقر و نابرابری آموزشی از سخنرانان این کارگاه بوده و سپس در میزگردی از خبرنگاران رسانه‌های ملی ضمن انتقال  تجارب و یافته‌های خود به سوالات شرکت‌کنندگان پاسخ خواهند داد.

ناگفته نماند که خبرنگاران سراسر کشور می‌توانند ضمن ثبت نام در این دوره گزارش و یا مقاله خود را که مرتبط با حوزه معلولان است به دبیرخانه مقابله با فقر و نابرابری آموزشی ارسال نمایند. لازم به توضیح است که در پایان « دومین همایش مبارزه با فقر و نابرابری آموزشی» که در روز ۲۴ مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد به سه گزارش و یا مقاله برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این رویداد می‌توانند از  این لینک یا لینک زیر اقدام کنند.

https://forms.gle/Z56AytHciDh2gZHKA

 همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره 09304046434 تماس حاصل نمایند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *