Our Projects
مروری بر نتایج آزمون ۲۰۲۱ پرلز
مشقما2023-06-17T11:20:24+03:30
آزمونهای PIRLS
مشقما2023-06-17T11:13:59+03:30
تبدیل مدارس با فقر بالا به مدارس با عملکرد بالا در ایران
مشقما2023-06-17T10:26:06+03:30
گزارش سیاستی«آموزش و پرورش در لایحهٔ بودجهٔ ۱۴۰۲»
مشقما2023-02-17T14:43:43+03:30
مشق ما شماره چهارم
مشقما2023-03-12T02:22:20+03:30
کارگاه فقرزدایی به عنوان یک مدل کسب و کار
مشقما2023-01-24T15:04:17+03:30
بررسی روند ترک تحصیل و بازماندگی از تحصیل درآموزش و پرورش از سال 1399 تا 1400
مشقما2023-06-17T10:27:57+03:30
یافتههای مطالعه پرلز ۲۰۱۶؛ آموزش و یادگیری خواندن در سطح ملی و بینالمللی
مشقما2023-01-22T00:59:44+03:30
تحصیل کودکان در خانوارهای کمبضاعت
در شرایط دیجیتالی شدن آموزش ناشی از شیوع ویروس کرونا
مشقما2023-06-17T10:32:14+03:30
فقر آموزشی در ایران
مشقما2023-06-17T10:22:06+03:30
شاخصهای آموزش
مشقما2023-06-17T10:34:14+03:30
فقر و نابرابری در آموزش و پرورش
مشقما2023-06-17T10:23:57+03:30