Masonry 3 Columnsمشقما2022-11-25T01:34:42+03:30 Show All انتشارات دبیرخانه تازهها دادهنگاری رویدادها سنجشهای بینالمللی حوزه آموزش گزارشهای نهادهای ملی مشقما مروری بر نتایج آزمون ۲۰۲۱ پرلزمشقما2023-06-17T11:20:24+03:30 مروری بر نتایج آزمون ۲۰۲۱ پرلز آزمونهای PIRLSمشقما2023-06-17T11:13:59+03:30 آزمونهای PIRLS تبدیل مدارس با فقر بالا به مدارس با عملکرد بالا در ایرانمشقما2023-06-17T10:26:06+03:30 تبدیل مدارس با فقر بالا به مدارس با عملکرد بالا در ایران گزارش سیاستی«آموزش و پرورش در لایحهٔ بودجهٔ ۱۴۰۲»مشقما2023-02-17T14:43:43+03:30 گزارش سیاستی«آموزش و پرورش در لایحهٔ بودجهٔ ۱۴۰۲» مشق ما شماره چهارممشقما2023-03-12T02:22:20+03:30 مشق ما شماره چهارم کارگاه فقرزدایی به عنوان یک مدل کسب و کارمشقما2023-01-24T15:04:17+03:30 کارگاه فقرزدایی به عنوان یک مدل کسب و کار بررسی روند ترک تحصیل و بازماندگی از تحصیل درآموزش و پرورش از سال 1399 تا 1400مشقما2023-06-17T10:27:57+03:30 بررسی روند ترک تحصیل و بازماندگی از تحصیل درآموزش و پرورش از سال 1399 تا 1400 یافتههای مطالعه پرلز ۲۰۱۶؛ آموزش و یادگیری خواندن در سطح ملی و بینالمللیمشقما2023-01-22T00:59:44+03:30 یافتههای مطالعه پرلز ۲۰۱۶؛ آموزش و یادگیری خواندن در سطح ملی و بینالمللی
تبدیل مدارس با فقر بالا به مدارس با عملکرد بالا در ایرانمشقما2023-06-17T10:26:06+03:30 تبدیل مدارس با فقر بالا به مدارس با عملکرد بالا در ایران
گزارش سیاستی«آموزش و پرورش در لایحهٔ بودجهٔ ۱۴۰۲»مشقما2023-02-17T14:43:43+03:30 گزارش سیاستی«آموزش و پرورش در لایحهٔ بودجهٔ ۱۴۰۲»
کارگاه فقرزدایی به عنوان یک مدل کسب و کارمشقما2023-01-24T15:04:17+03:30 کارگاه فقرزدایی به عنوان یک مدل کسب و کار
بررسی روند ترک تحصیل و بازماندگی از تحصیل درآموزش و پرورش از سال 1399 تا 1400مشقما2023-06-17T10:27:57+03:30 بررسی روند ترک تحصیل و بازماندگی از تحصیل درآموزش و پرورش از سال 1399 تا 1400
یافتههای مطالعه پرلز ۲۰۱۶؛ آموزش و یادگیری خواندن در سطح ملی و بینالمللیمشقما2023-01-22T00:59:44+03:30 یافتههای مطالعه پرلز ۲۰۱۶؛ آموزش و یادگیری خواندن در سطح ملی و بینالمللی